Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12096
Title: | Управління якістю обслуговування споживачів туристичних по- слуг» (на прикладі туристичної агенції «Поїхали з нами») |
Other Titles: | Service Quality Management in Hospitality, Tourism, and Leisure» (on the example of the travel company "Let's go with us") |
Authors: | Божок, Г.С. |
Issue Date: | 2020 |
Keywords: | якість обслуговування менеджмент якості система управління якістю оцінка якості туристичного продукту сертифікація туристичних послуг стратегії управління якістю quality of service quality management quality management system quality assessment of tourist product certification of tourist services quality management strategies 242 туризм кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти проблематики управління якістю обслуго-
вування туристичних фірм. В ході дослідження проаналізовано теоретичні та практичні ас-
пекти формування систем управління якістю обслуговування туристичними фірмами та реа-
лізацію механізму забезпечення якості туристичного продукту. З’ясовано місце оцінки якості
туристичних послуг в системі управління якістю, визначено чинники та показники, які дозволяють здійснити об’єктивну оцінку якості туристичних послуг. Здійснено оцінку якості обслуговування турагенції «Поїхали з нами», визначено проблемні моменти забезпечення якості обслуговування в компанії «Поїхали з нами», надано пропозиції підвищення якості обслуговування в офісах «Поїхали з нами». The work deals with the theoretical aspects of the quality management of travel agencies. In the course of the research the theoretical and practical aspects of formation of management systems of quality of service by tourist firms and realization of the mechanism of maintenance of quality of a tourist product are analyzed. The place of assessment of the quality of tourist services in the quality management system is clarified, the factors and indicators that allow to carry out an objective assessment of the quality of tourist services are determined. The quality of service of the travel agency "Let's go with us" was assessed, the problematic moments of ensuring the quality of service in the company "Let's go with us" were identified, and suggestions for improving the quality of service in the offices of "Let's go with us" were provided. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12096 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Божок Г.С. Кваліфікаційна робота.pdf | 214,42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Божок Г.С. Реферат.pdf | 94,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.