Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12320
Title: Маркетингові інтернет-комунікації у діяльності компаній
Other Titles: Internet marketing communications in the activities of companies
Authors: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Citation: Недєва О. І. Маркетингові інтернет-комунікації у діяльності компаній / О. І. Недєва, О. В. Орлик // Інформаційні технології в економіці і управлінні : збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – Вип. 3. – С. 137–142.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова діяльність
інтернет-комунікації
брендинг
реклама
просування
marketing activities
Internet communications
branding
advertising
promotion
стаття
Abstract: У статті проаналізовано вплив сучасних інтернет-комунікацій на розвиток бренду компанії. Проведено аналіз основних методів просування в Інтернеті, визначено їх особливості та переваги. Наведено статистичні дані щодо користування Інтернетом та соцмережами, на підставі чого обґрунтовано необхідність застосування компаніями маркетингових методів просування, орієнтованих на соціальне середовище.
The article analyzes the influence of modern Internet communications on the development of a company brand. The analysis of the main methods of promotion on the Internet is carried out, their features and advantages are determined. Statistical data on the use of the Internet and social networks were provided, on the basis of which the need for companies to use marketing promotion methods focused on the social environment was substantiated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12320
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.