Формування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи стратегії управління якістю послуг. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готельного комплексу «M1 Club Hotel», визначено ефективність управління персоналом в готелі. Проведено аналіз якості обслуговування в готелі Шляхом порівняння і підрахунку відгуків туристів на сайтах «Booking.com» та «TripAdviser». Розроблено підходи щодо формування стратегії управління якістю послуг в готелі.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of service quality management strategy. An analysis of economic activity and organizational structure of the hotel complex "M1 Club Hotel" has been carried out, and the efficiency of personnel management in the hotel has been determined. The quality of service in the hotel has also been analyzed by comparing and counting the reviews of tourists on the "Booking.com" and "TripAdvisor" review websites. Approaches to the formation of a strategy for managing the quality of services in the hotel have been developed.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of service quality management strategy. An analysis of economic activity and organizational structure of the hotel complex "M1 Club Hotel" has been carried out, and the efficiency of personnel management in the hotel has been determined. The quality of service in the hotel has also been analyzed by comparing and counting the reviews of tourists on the "Booking.com" and "TripAdvisor" review websites. Approaches to the formation of a strategy for managing the quality of services in the hotel have been developed.
Опис
Бібліографічний опис
Василькова С. Ю. Формування стратегії управління якістю послуг на прикладі готелю «M1 CLUB HOTEL» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за магістерською програмою «Управління готельним та ресторанним бізнесом» / С. Ю. Василькова; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2020. – 96 с.