Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12471
Назва: Інституціональне забезпечення національних планів сталого розвитку та антикризового управління
Інші назви: Institutional support for national plans of sustainable development and anti-crisis management
Автори: Мороз, О.В.
Moroz, O.
Бібліографічний опис: Інституціональне забезпечення національних планів сталого розвитку та антикризового управління / О. В. Мороз // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2020. – № 2 (73). – С. 9-26.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.2(73).2020.9-26
Ключові слова: інституціональні структури
механізми
координаційні структури
механізми
Центр Уряду
міжгалузеве багаторівневе управління
координація
комплексна проблема
національний план імплементації
institutional structures
mechanisms
coordination structures
mechanisms
Сentre of Government
cross-sectoral
multi-level government
coordination
complex problem
national implementation plan
Короткий огляд (реферат): На основі системної консолідації світових наукових здобутків та висновків/рекомендацій ОЕСР, ООН і ЄК у статті ідентифіковано складові механізми та цілісну модель інституціонального забезпечення національних планів сталого розвитку та антикризового управління (НП). Дослідження ґрунтувалося на загальних для таких планів рисах, як комплексність проблем та необхідність досягнення максимальних результатів із мінімальними витратами, що потребує узгодженості міжсекторальних та багаторівневих дій і фінансування за наявності координаційного/регуляторного органу (Центрального координатора, ЦК) із використанням інструментів кращого/ефективного регулювання. За підсумками проведеного аналізу: 1) визначено переваги надання повноважень координації формування та імплементації НП Центру Уряду (офісу Голови держави або Прем’єр- міністра) та закріпленому за ним ЦК порівняно з профільними міністерствами; 2) аргументовано важливість для ЦК балансування й поєднання стратегій нейтралітету, визначення загальних настанов і примусу із альтернативним набором механізмів та функцій, що обумовлюються атрибутами комплексності та інструментами кращого/ефективного регулювання НП; 3) обґрунтовано універсальний представницький склад та структуру ЦК. Результати дослідження можуть бути використанні як науково-доказова база для прийняття рішень Урядами стосовно інституціональної складової регулювання НП різної спрямованості, зокрема, визначених вимогами законодавства ЄС щодо скорочення викидів від великих спалювальних установок, з питань енергетики та клімату, а також обумовлених потребами антикризового управління, незалежно від типу загроз: пандемії, захист критичної інфраструктури тощо.
The article considers the components of the institutional mechanisms (IM) for the development and implementation of national plans for sustainable development and crisis management (NP), which are due to such attributes common to both categories of plans as the complexity of the problems, the uncertainty due to changing situations and the need for better regulation tools. The main attention is paid to the problem of coherece of cross-sectoral and multilevel actions and financing, and also the role of the coordinating/regulatory body at the Center of Government (Central Coordinator, CC) in this process. As the result of research, the holistic model of institutional support of the NP was formed, and which was based on the systemic consolidation of the world scientific achievements and conclusions/recommendations of the OECD, UN and EC. The results of the analysis can be used as the scientific evidence base for the decision making by the Government on the benefits over line ministries of giving to the Centre of the Government and the СС the authority to coordinate NP’s; on the need and mechanisms for balancing by the central coordinator of the neutrality strategies, defining common rules and compulsion; regarding the representative composition and structure of the CC, regardless of the directions of the NP’s. The critical areas of NP’s that are require effective of IM’s include reducing emissions of pollutants from large combustion plants, integrated national energy and climate plan, adaptation to climate change, crisis management for pandemics, and critical infrastructure protection.However, the specifications of the IM for NP’s, that are needed the implement and financial support from various sources of the significant number of projects and the supporting activities, are required the additional researches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12471
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 73



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.