Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧапала, Д.О.-
dc.date.accessioned2021-12-18T12:21:31Z-
dc.date.available2021-12-18T12:21:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧапала Д. О. Управління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Д. О. Чапала; наук. кер. Ю. М. Сотніков; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 95 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Chapala.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО». У роботі розглянуто теоретичні основи управління комплексом маркетингом, сутність комплексу маркетингу, структура та елементи комплексу маркетингу, механізм управління комплексом маркетингу підприємства на ринку автозапчастин. Проаналізовано профіль маркетингового середовища та проведено оцінку ефективності управління комплексом маркетингу на підприємстві ТОВ «Меркурій-АВТО». Запропоновано заходи удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві ТОВ «Меркурій-АВТО»: створення інтернет-магазину, впровадження рекламної кампанії, генерація трафіку з соціальних мереж і тематичних ресурсів, впровадження бонусної програми та акційних знижок, удосконалення роботи з постачальниками.en_US
dc.description.abstractQualification work consists of three sections. The object of research is the marketing activities of the company LLC "Mercury-AUTO". The paper considers the theoretical foundations of marketing complex management, the essence of the marketing complex, the structure and elements of the marketing complex, the management mechanism of the marketing complex of the enterprise in the auto parts market. The profile of the marketing environment is analyzed and the efficiency of the marketing complex management at the enterprise "Mercury-AUTO" is evaluated. Measures to improve the marketing complex at Mercury-AUTO LLC are proposed: creation of an online store, implementation of an advertising campaign, generation of traffic from social networks and thematic resources, introduction of a bonus program and promotional discounts, improvement of work with suppliers.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectекономічний ефектen_US
dc.subjectринок автозапчастинen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjecteconomic effecten_US
dc.subjectauto parts marketen_US
dc.titleУправління комплексом маркетингу підприємства ТОВ «Меркурій-АВТО»en_US
dc.title.alternativeManagement complex of the marketing`s enterprise LLC «Mercury-AUTO»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чапала Д.О. Реферат.pdf276,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.