Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14280
Назва: Оцінювання конкурентоспроможності продукції на основі статистичного аналізу
Інші назви: Evaluation of product competitiveness based on statistical analysis.
Автори: Янковий, О.Г.
Yankovoy, A.
Бібліографічний опис: Янковий О.Г.Оцінювання конкурентоспроможності продукції на основі статистичного аналізу. / О.Г. Янковий // Управління якістю. – 2021. – № 11. – С. 34–45.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП»
Ключові слова: конкурентоспроможність продукції
статистичного аналіз
roduct competitiveness
statistical analysis
Короткий огляд (реферат): Наведено прогнози й очікування. Обґрунтовано чому конкурентоспроможність продукції можна тільки оцінити. Приведені методи та їх класифікація конкурентоспроможності продукції, а також класифікація факторів конкурентоспроможності продукції.
Forecasts and expectations are given. It is substantiated why the competitiveness of products can only be assessed. Methods and their classification of product competitiveness, also classification of factors of product competitiveness are given
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14280
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021 № 13 О. Янковий.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.