Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14361
Назва: CRM-системи в маркетинговій діяльності сучасних підприємств
Інші назви: CRM in marketing of modern enterprises
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. CRM-системи в маркетинговій діяльності сучасних підприємств / О. В. Орлик, Д. О. Міщенко // Інформаційні технології в економіці і управлінні : зб. наук. студ. праць. – Одеса : ОНЕУ, 2022. – Вип. 4. – С. 67–76.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: CRM-система
технологія
інформація
клієнт
управління взаємовідносинами
СRМ-systems
technology
information
client
relationship management
Короткий огляд (реферат): У статті визначено ключові можливості CRM-систем. Проаналізовано функції, які виконує система управління взаємовідносинами з клієнтами. Наведено ряд статистичних даних щодо використання CRM-систем підприємствами, що говорить на користь даного виду програмного забезпечення. Охарактеризовано види CRM. Визначено переваги та недоліки CRM-систем.
The article describes CRM key opportunities. The main functions of CRM are analyzed. Statistics of using CRM, which would appear to favour, are reviewed. Types of CRM are characterized. CRM advantages and disadvantages are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14361
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10_CRM-системи в маркетинговій діяльності сучасних підприємств.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.