Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14478
Назва: Соціальні мережі у просуванні бізнесу
Інші назви: Social networks in business promotion
Автори: Орлик, О.В.
Orlyk, O.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Соціальні мережі у просуванні бізнесу / О. В. Орлик, А. В. Васюта // Менеджмент ХХІ століття : глобалізаційні виклики : VІ Міжнародна наук.-практ. конф. (Полтава, 19 травня, 2022 р.). ¬ Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1068–1071.
Дата публікації: 2022
Ключові слова: інтернет технології
SMМ
бізнес
соціальні мережі
Internet technologies
SMM
business
social networks
Короткий огляд (реферат): Розглядається значення для бізнесу такого інструменту маркетингу як SMM. Визначено, що саме дають соціальні мережі для бізнесу та його просування
The meaning of such a marketing tool as SMM for business is considered. It is defined what gives social networks for business and its promotion
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14478
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціальні мережі у просуванні бізнесу.pdf280,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.