Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15010
Title: Маркетингова товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в сучасних умовах економічного розвитку
Other Titles: Marketing product policy of Telekart-Pribor LLC in modern conditions of economic development
Authors: Сакали, А.П.
Citation: Маркетингова товарна полiтика ТОВ "Телекарт-Прилад" в сучасних умовах економiчного розвитку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Петрiвна Сакали ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 112 с.
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингова товарна політика
PEST аналіз
SWOT аналіз
кореляційно-регресійний аналіз
бренд
товарний асортимент
економічна ефективність
075 маркетинг
marketing
marketing product policy
PEST analysis
SWOT analysis
correlation-regression analysis
brand
product range
economic efficiency
Abstract: Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад» на ринку телекомунікаційного устаткування і систем, приладів і автоматизованих систем урахування електроенергії, систем електронних платежів з використанням smart-карт і товарів народного споживання. В роботі розглядаються: сутність маркетингової товарної політики. Товар в маркетинговій товарній політиці. Управління товаром в маркетинговій товарній політиці. Проаналізована господарська діяльність підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Досліджено маркетингое середовище і комплексу маркетингу ТОВ «Телекарт-Прилад». Проаналізовано сучасний стан маркетингової товарної політики ТОВ «Телекарт-Прилад». Запропоновано творення бренду для товарної групи «Прилади обліку» ТОВ «Телекарт-Прилад». Введення нового товару в товарний асортимент ТОВ «Телекарт-Прилад».
The qualifying work consists of three chapters. Object of study - The object of study is the activity of Telecard-Pribor LLC in the market of telecommunication equipment and systems, devices and automated electricity metering systems, electronic payment systems using smart cards and consumer goods. The paper considers: the essence of the advertising product policy. Product in the marketing product policy. Product management in marketing product policy. The economic activity of the enterprise LLC "Telekart-Pribor" is analyzed. The marketing environment and the marketing complex of Telekart-Pribor LLC were studied. The state of the marketing product policy of Telekart-Pribor LLC is analyzed. It is proposed to create a brand for the product group "Metering devices" LLC "Telekart-Pribor". Introduction of a new product to the product range of Telekart-Pribor LLC.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Sakaly.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Сакали А.pdf413,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.