Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15010
Title: | Маркетингова товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в сучасних умовах економічного розвитку |
Other Titles: | Marketing product policy of Telekart-Pribor LLC in modern conditions of economic development |
Authors: | Сакали, А.П. |
Citation: | Маркетингова товарна полiтика ТОВ "Телекарт-Прилад" в сучасних умовах економiчного розвитку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Петрiвна Сакали ; наук. кер. Юрiй Миколайович Сотнiков . - Одеса: ОНЕУ, 2022,- 112 с. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | маркетинг маркетингова товарна політика PEST аналіз SWOT аналіз кореляційно-регресійний аналіз бренд товарний асортимент економічна ефективність 075 маркетинг marketing marketing product policy PEST analysis SWOT analysis correlation-regression analysis brand product range economic efficiency |
Abstract: | Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – Об'єктом дослідження є діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад» на ринку телекомунікаційного устаткування і систем, приладів і автоматизованих систем урахування електроенергії, систем електронних платежів з використанням smart-карт і товарів народного споживання.
В роботі розглядаються: сутність маркетингової товарної політики. Товар в маркетинговій товарній політиці. Управління товаром в маркетинговій товарній політиці.
Проаналізована господарська діяльність підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Досліджено маркетингое середовище і комплексу маркетингу ТОВ «Телекарт-Прилад». Проаналізовано сучасний стан маркетингової товарної політики ТОВ «Телекарт-Прилад».
Запропоновано творення бренду для товарної групи «Прилади обліку» ТОВ «Телекарт-Прилад». Введення нового товару в товарний асортимент ТОВ «Телекарт-Прилад». The qualifying work consists of three chapters. Object of study - The object of study is the activity of Telecard-Pribor LLC in the market of telecommunication equipment and systems, devices and automated electricity metering systems, electronic payment systems using smart cards and consumer goods. The paper considers: the essence of the advertising product policy. Product in the marketing product policy. Product management in marketing product policy. The economic activity of the enterprise LLC "Telekart-Pribor" is analyzed. The marketing environment and the marketing complex of Telekart-Pribor LLC were studied. The state of the marketing product policy of Telekart-Pribor LLC is analyzed. It is proposed to create a brand for the product group "Metering devices" LLC "Telekart-Pribor". Introduction of a new product to the product range of Telekart-Pribor LLC. |
Description: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/Sakaly.pdf |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат Сакали А.pdf | 413,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.