Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15029
Назва: Проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг
Інші назви: Problems of pricing on the fitness services market
Автори: Куркін, О.
Однолько, В.О.
Kurkin, O.
Odnolko, V.
Бібліографічний опис: Куркін О. Проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг / О. Куркін, В. Однолько // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – № 1 (264). – С. 85-100.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: DOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-85-100
Ключові слова: конкурентоспроможність
ціноутворення
витрати конкурентоспроможності
ціноутворення
фітнес-послуги
competitiveness
pricing
fitness services
pricing
costs
competitiveness
Короткий огляд (реферат): В даній науковій статті були розглянуті проблеми ціноутворення на ринку фітнес-послуг. Основною метою статті є пошук максимально ефективних механізмів ціноутворення в сегменті фітнес-клубів, які дозволять поєднати підтримку належного рівня прибутковості в галузі за умов збільшення попиту на фітнес-послуги. Досліджена суть ціноутворення яка полягає в тому, щоб визначити, які ціни необхідно встановити на товари (послуги), щоб заволодіти частиною ринку, забезпечити конкурентоспроможність даного товару за ціновими показниками і визначити обсяг прибутку. Проведено дослідження функціонування ринку фітнес – послуг в Україні. Розкрито найважливіші проблеми, що є характерними для ринку фітнес – послуг. Були розглянути деякі тенденції, зростання витрат на спортивний одяг, зменшення витрат на спортивне знаряддя з паралельним збільшенням витрат на заняття спортом. На основі аналізу впливу факторів на конкурентоспроможність фітнес- клубів виявлені групи: спрямовані на довгострокові відносини з клієнтами; спрямовані на знижки для деяких категорій; спрямовані на пропаганду додаткових послуг. Також розглянута основна відмінність бізнес сегменту від економ – додаткові сервіси, наприклад наявність майданчиків для активних ігор. Ця кількість не може задовольнити існуючий попит, звідси і запис на майданчики на місяці вперед. Пропоновані додаткових послуги, до коїх відносяться: масаж, солярій, косметологічний кабінет, салон краси, дієтологія, бари, ресторани, спортивні магазини, спа. В умовах конкуренції оператори ринку фітнес-послуг змушені коригувати ціни в бік зниження, щоб зберегти відвідувачів. Сприяють припливу коштів у фітнес-клуби і масові розпродажі абонементів, які стали популярними у мережевих операторів. Також були розглянути популярні клуби, які спеціалізуються на певних послугах, в яких вони є лідерами на ринку.
This scientific article addressed the problems of pricing in the market of fitness services. The main goal of the article is to search for the most efficient pricing mechanisms in the segment of fitness clubs, which will make it possible to combine maintaining an appropriate level of profitability in the industry, in the face of increasing demand for fitness services. The essence of pricing has been investigated. It consists in determining what prices need to be set for goods (services) in order to take control of a part of the market, ensure the competitiveness of this product by price indicators and determine the amount of profit. A study of the functioning of the fitness market in Ukraine. Revealed the most important problems characteristic of the fitness market. Some trends were considered, the increase in the cost of sportswear, reducing the cost of sports equipment with a parallel increase in the cost of sports. Based on the analysis of the influence of factors on the competitiveness of fitness clubs, groups have been identified: those aimed at long-term relationships with customers and aimed at discounts for certain categories and aimed at promoting additional services. The main difference of the business segment from the economy is also considered - additional services, such as the availability of sites for active games. This amount can not meet the existing demand, hence the entry on the site for the months ahead. Offered additional services, in which include: massage, solarium, beauty salon, beauty salon, dietetics, bars, restaurants, sports shops, spa. In a competitive environment, operators of the fitness market are forced to adjust prices downwards in order to save visitors. What contributes to the flow of funds into fitness clubs and massive sales of season tickets, which have become popular with network operators. We also reviewed clubs that are successful, specializing in certain services in which they are leaders in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15029
Інші ідентифікатори: УДК 338.51
JEL Classification: D 410; L 830
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
№ 1 (264)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85-100.pdf504,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.