Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15033
Назва: Конкурентоспроможність промислових підприємств на ринку металопрокату в Україні
Інші назви: Competitiveness of industrial enterprises in the metal market in Ukraine
Автори: Сілічєва, Н.Є.
Ромадан, К.
Silichieva, N.
Romadan, K.
Бібліографічний опис: Сілічєва Н. Є. Конкурентоспроможність промислових підприємств на ринку металопрокату в Україні / Н. Є. Сілічєва, К. Ромадан // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – № 1 (264). – С. 147-167.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: DOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-147-167
Ключові слова: конкурентоспроможність
промислові підприємства
ринок
металопрокат
галузі
фірми
корпорації
competitiveness
industrial enterprises
market
metal
industry
firms
corporations
Короткий огляд (реферат): Одна з найважливіших задач розвитку підприємства і країни в цілому, нерозривно пов`язана з ефективністю виробництва, забезпечення випуску необхідної кількості сучасних виробів та покращення якості, досягнення конкурентоспроможності продукції на світовому ринку. Загострення конкурентної боротьби (за збут своєї продукції, за місце на ринку) поміж фірмами-виробниками змушує шукати їх нові засоби впливу на рішення покупців. Одним з таких шляхів є створення товарів покращеного рівня якості. Передовий закордонний досвід свідчить, що якість, безперечно, є найбільш вагомою складовою конкурентоспроможності, але разом з тим, можливості реалізації продукції, крім якості, визначаються значним числом параметрів і умов, більшість з яких розповсюджується не тільки на товар, але і на підприємство, фірму і навіть країну. Поняття конкурентоспроможності інтерпретується і аналізується в залежності від економічного об`єкту який розглядається. Безумовно, критерії, характеристики і фактори динаміки конкурентоспроможності на рівні товару, фірми, корпорації, галузі, національного господарства, або нації мають свою специфіку. Аналіз конкурентоспроможності може бути проведений для кожного з рівнів, в залежності від цілей дослідження. Конкуренція — важливий елемент механізму саморегулювання ринкової економіки і водночас конкретна форма її функціонування. У перекладі з латинської це слово означає «сходитися», «стикатися». Конкуренція — це суперництво між суб’єктами ринкової економіки за найкращі умови виробництва, вигідну позицію на ринку тощо. Вона є тією ринковою силою, що забезпечує взаємодію попиту і пропозиції, яка урівноважує ринкові ціни. Якщо говорити про поняття конкурентоспроможності на макрорівні, то воно відображає позиції національної економіки в системі міжнародних відносин, головним чином в сфері міжнародної торгівлі, і одночасно її здатність зміцнювати позиції. Це найбільш важливий, але не єдиний аспект поняття конкурентоспроможності нації. Слід враховувати здатність зберігати і нарощувати темпи економічного зростання, зайнятості, реальні доходи громадян.
One of the most important tasks of development of the enterprise and the country as a whole, is inseparably connected with efficiency of production, ensuring release of necessary quantity of modern products and improvement of quality, achievement of competitiveness of production in the world market. Increased competition (for the sale of their products, for a place in the market) between manufacturers makes them look for new means of influencing the decision of buyers. One of these ways is to create products of improved quality. Best foreign experience shows that quality is undoubtedly the most significant component of competitiveness, but at the same time, the possibility of selling products, in addition to quality, determined by a significant number of parameters and conditions, most of which apply not only to the product, but also to the enterprise, firm and even the country. The concept of competitiveness is interpreted and analyzed depending on the economic object under consideration. Of course, the criteria, characteristics and factors of the dynamics of competitiveness at the level of goods, firms, corporations, industries, national economy, or nation have their own specifics. Competitiveness analysis can be carried out for each of the levels, depending on the objectives of the study. Competition is an important element of the mechanism of self-regulation of the market economy and at the same time a specific form of its functioning. Translated from the Latin word means "converge", "collide". Competition is a competition between subjects of market economy for the best conditions of production, a favorable position in the market and so on. It is the market force that provides the interaction of supply and demand, balancing market prices. At the macro level, the concept of competitiveness reflects the position of the national economy in the international system, mainly in the area of international trade, and at the same time its ability to strengthen its position. This is the most important, but not the only aspect of the concept of competitiveness of the nation. It is necessary to take into account the ability to maintain and increase the rate of economic growth, employment, real incomes of citizens.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15033
Інші ідентифікатори: УДК:669.658.821(477)
JEL Classification: L 610; P 420
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
№ 1 (264)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147-167.pdf482,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.