Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15034
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «БК «БАСТІОН»
Інші назви: Ways to improve the competitiveness of the LLC «BC «BASTION»
Автори: Янгьоз, А.
Сілічєва, Н.Є.
Бібліографічний опис: Янгьоз А. Шляхи підвищення конкурентоспроможності ТОВ «БК «БАСТІОН» / А. Янгьоз, Н. Є. Сілічєва // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – № 1 (264). – С. 167-185.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: DOI: 10.32680/2409-9260-2019-1-264-167-185
Ключові слова: конкурентоспроможність
оцінка конкурентоспроможності
будівельне підприємство
SWOT-аналіз
competitiveness
competitiveness assessment
construction enterprise
SWOT-analysis
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті наукові підходи щодо визначення поняття конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано вирішення проблеми формування напрямків підвищення ефективності конкурентоспроможності будівельних підприємств. Розглядаються основні стратегічні пріоритети підвищення конкурентоспроможності будівельних підприємств. Запропоновані напрямки дії управління конкурентоспроможності будівельних підприємств в умовах ринку. Перераховано основні способи підвищення конкурентоспроможності підприємств. Визначено новий комплекс інструментів для реалізації маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств в умовах ринку. Окреслені основні найбільш пріоритетні напрямки розбудови продуктивних відносин будівельного підприємства як основи ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства. Проведено SWOT-аналіз діяльності будівельної компанії «Бастіон». За результатами аналізу впливу зовнішніх та внутрішніх факторів, виявлені сильні і слабкі сторони, загрози та можливості діяльності будівельного підприємства. Сформульовані подальші стратегії розвитку будівельного підприємства «Бастіон», з метою ведення, в подальшому, ефективної господарської діяльності та підвищення рівня його конкурентоспроможності. Для розробки загальної стратегії підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства «Бастіон», запропоновано визначити результат фокусування на внутрішніх факторах конкурентоспроможності: маркетингова діяльність; менеджмент; система управління; економічна безпека; репутація підприємства; фінансова, інноваційна та інвестиційна діяльність; кваліфікація персоналу; конкурентна стратегія.
The article discusses the scientific approaches to the definition of the concept of enterprise competitiveness. A solution to the problem of forming directions for improving the competitiveness of construction enterprises has been proposed. The main strategic priorities for improving the competitiveness of construction enterprises are considered. The proposed directions of action of the management of the competitiveness of construction enterprises in the market. The main ways of increasing the competitiveness of enterprises are listed. A new set of tools for the implementation of the marketing mechanism for managing the competitiveness of construction enterprises in market conditions has been identified. Outline the main priorities for the development of productive relations of the construction enterprise as the basis for the effective management of the competitiveness of the enterprise A SWOT-analysis of the activity of the «Bastion» construction company was carried out. According to the results of the analysis of the influence of external and internal factors, the strengths and weaknesses, threats and opportunities of the construction company are identified. Further strategies for the development of the construction enterprise «Bastion» are formulated, with the aim of conducting, further, an effective economic activity and increasing its competitiveness. To develop a general strategy for improving the competitiveness of the construction enterprise «Bastion», it was proposed to determine the result of focusing on the internal factors of competitiveness: marketing activities; management management system; economic security; company reputation; financial, innovation and investment activities; staff qualifications; competitive strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15034
Інші ідентифікатори: УДК 624:658.821
JEL Classification: D410; O 330
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
№ 1 (264)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167-185.pdf497,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.