Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15192
Назва: Шляхи підвищення ефективності взаємодії туристичних підприємств з транспортними організаціями
Інші назви: Ways to increase the efficiency of interaction between tourism enterprises and transport organizations
Автори: Марініна, І.М.
Бібліографічний опис: Шляхи пiдвищення ефективностi взаємодiї туристичних пiдприємств з транспортними органiзацiями : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Iрина Миколаївна Марiнiна ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький . - Одеса: ОНЕУ, 2022.- 63 с.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ефективність господарської діяльності
культурно- пізнавальний туризм
рентабельність
калькулювання витрат
постійні та змінні витрати
CVP-аналіз
точка беззбитковості
242 туризм
efficiency of economic activity
cultural and cognitive tourism
profitability
cost calculation
fixed and variable costs
CVP-analysis
break-even point
Короткий огляд (реферат): Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2022. У роботі розглядаються теоретичні засади забезпечення ефективної діяльності туристичних підприємств з транспортними організаціями. Досліджено стан та розвиток туристичних перевезень. Розглянуто особливості взаємодії туристичних підприємств із підприємствами, що надають послуги перевезення.Проаналізовано фінансово-господарську діяльність туристичного агентства «Davay Poedem» за 2019-2021 рр. Запропоновано розробка нового подієвого туру, що передбачає відвідання туристами водоспадів Закарпаття. Обґрунтована економічна доцільність впровадження до асортименту підприємства вказаного туристичного продукту.
The paper considers the theoretical principles of ensuring the effective operation of tourism enterprises with transport organizations. The state and development of tourist transportation are studied. Peculiarities of interaction of tourist enterprises with enterprises providing transportation services are considered. The financial and economic activity of the travel agency "Davay Poedem" for 2019-2021 is analyzed. Author proposed to develop a new event tour, which involves tourists visiting the waterfalls of Transcarpathia. The economic expediency of introduction of the specified tourist product to the range of the enterprise is substantiated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Marinina.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Марініної.pdf379,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.