Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15856
Назва: Інноваційні маркетингові технології в ресторанному бізнесі
Інші назви: Innovative marketing technologies in the restaurant business
Автори: Герасимов, В.К.
Gerasimov V.
Бібліографічний опис: Герасимов В. К. Інноваційні маркетингові технології в ресторанному бізнесі / В. К. Герасимов, наук. кер. Т. А. Кунділовська // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 65-67.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентний ринок
ресторанні послуги
маркетингові технології
ресторанний бізнес
competitive market
restaurant services
marketing technologies
restaurant business
Короткий огляд (реферат): На конкурентному ринку надання ресторанних послуг успішність закладів не в останню чергу залежить від застосування інновацій, які сприяють їх популяризації, формуванню рейтингів, залученню й збереженню цільової аудиторії, встановленню постійних діючих стосунків з лояльними клієнтами. До того ж, в сучасних умовах воєнного стану, економічної та соціальної нестабільності, підвищується роль маркетингових комунікацій, які дають можливість відслідковувати зміни споживацьких переваг та розробляти відповідні стратегії діяльності закладів.
In the competitive market of restaurant services, the success of establishments depends not least on the use of innovations that contribute to their popularization, the formation of ratings, the attraction and preservation of the target audience, and the establishment of permanent working relationships with loyal customers. In addition, in modern conditions of martial law, economic and social instability, the role of marketing communications is increasing, which makes it possible to monitor changes in consumer preferences and develop appropriate strategies for the activities of institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15856
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герасимов.pdf382,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.