Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15867
Title: Шляхи підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства
Other Titles: Ways to improve the quality of service at a restaurant business
Authors: Іванова, Я.С.
Ivanova, Ya.
Citation: Іванова Я. С. Шляхи підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства / Я. С. Іванова, наук. кер. Н. В. Нєчева // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 108-111.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: ресторанне господарство
обслуговування
якість
restaurant business
service
quality
Abstract: Ресторанне господарство сьогодні відіграє велике соціально – економічне значення для країни. Ця сфера праці охоплює і забезпечує відтворення робочої сили, економію матеріальних ресурсів та суспільної праці. На сьогоднішній день ресторанне господарство відповідає за великий шматок праці, забезпечення здорового та якісного харчування. В сучасному ресторанні працюють професіонали, які віддаються своїй праці на всі 100 відсотків. Адміністрація ресторанів в постійному пошуку нових ідей та креативних рішень, щоб втримати постійних клієнтів і приваблювати нових. В такій високій конкуренції треба розуміти, щоб було багато гостей треба шукати нові ідеї та шляхи підвищення якості обслуговування
The restaurant business today plays a great social and economic importance for the country. This sphere of work encompasses and ensures the reproduction of the labor force, the saving of material resources and social work. Today, the restaurant business is responsible for a large part of the work, providing healthy and high-quality food. The modern restaurant is staffed by professionals who devote themselves 100 percent to their work. The restaurant administration is constantly looking for new ideas and creative solutions to retain regular customers and attract new ones. In such high competition, one must understand that in order to have many guests, one must look for new ideas and ways to improve the quality of service
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15867
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванова.pdf401,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.