Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15890
Title: Впровадження інтернет-технологій в маркетингову діяльність готельних підприємств в Україні
Other Titles: Implementation of Internet technologies in the marketing activities of hotel enterprises in Ukraine
Authors: Луньова К. С.
Lunova K.
Citation: Луньова К. С. Значення природно-ресурсного потенціалу для розвитку туризму у Карпатському регіоні / К. С. Луньова, наук. кер. С. Г. Нездоймінов // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 144 - 147.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: глобалізація
туризм
інтернет-технологі
маркетинг
готельно-ресторанний бізнес
globalization
tourism
Internet technologies
marketing
restaurant business
hotel business
Abstract: З глобалізацією та постійним розвитком ринку туризму та готельно-ресторанного бізнесу зростає конкурентність підприємств. Це означає, що кожен готель, ресторан чи туроператор повинен змагатися з іншими гравцями на ринку, щоб привернути більше клієнтів та збільшити свої прибутки. Готельний бізнес в Україні зараз є досить розвиненим та має перспективи для подальшого росту. Останнім часом спостерігається збільшення попиту на готельні послуги в Україні, зокрема в туристичних центрах, таких як Київ, Одеса, Львів, Харків та інші міста. Незважаючи на складнощі, пов'язані з економічними та політичними проблемами в країні, спричинені пандемією Covid-19 та вторгненням РФ, готельний бізнес в Україні має потенціал для розвитку та залучення інвестицій. Також варто зазначити, що зараз активно відбувається цифрова трансформація готельного бізнесу в Україні, що може сприяти покращенню якості обслуговування та підвищенню конкурентоспроможності готелів в країні.
With globalization and the constant development of the tourism market and the hotel and restaurant business, the competitiveness of enterprises is increasing. This means that every hotel, restaurant or tour operator has to compete with other players in the market to attract more customers and increase their profits. The hotel business in Ukraine is now quite developed and has prospects for further growth. Recently, there has been an increase in demand for hotel services in Ukraine, in particular in tourist centers such as Kyiv, Odesa, Lviv, Kharkiv and other cities. Despite the difficulties associated with the economic and political problems in the country caused by the Covid-19 pandemic and the invasion of the Russian Federation, the hotel business in Ukraine has the potential to develop and attract investment. It is also worth noting that the digital transformation of the hotel business in Ukraine is currently actively taking place, which can contribute to improving the quality of service and increasing the competitiveness of hotels in the country.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15890
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Луньова.pdf394,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.