Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15898
Назва: Ключові елементи обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства
Інші назви: Key elements of customer service in restaurants
Автори: Морозенко, К.О.
Morozenko K.
Бібліографічний опис: Морозенко К. О. Ключові елементи обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства / Морозенко К. О., наук. кер. В. Г. Герасименко // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 163-167.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: обслуговування
ресторанне господарство
service
restaurant business
Короткий огляд (реферат): Невід'ємним елементом діяльності закладів ресторанного господарства є організація обслуговування їх відвідувачів. Сьогодні закладам ресторанного господарства, для того щоб вижити в скрутних економічних умовах та конкуренції, необхідно забезпечити такий рівень обслуговування, який б дав йому можливість користуватися значним попитом на ринку.
An integral element of the activity of restaurant establishments is the organization of service to their visitors. Today, in order to survive in difficult economic conditions and competition, restaurant establishments need to provide such a level of service that would give them the opportunity to benefit from significant market demand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15898
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Морозенко.pdf611,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.