Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15898
Title: Ключові елементи обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства
Other Titles: Key elements of customer service in restaurants
Authors: Морозенко, К.О.
Morozenko K.
Citation: Морозенко К. О. Ключові елементи обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства / Морозенко К. О., наук. кер. В. Г. Герасименко // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 12 квітня 2023 р.) / Одеський нац. економ. уні-т. – Одеса: ОНЕУ, 2023 – C. 163-167.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: обслуговування
ресторанне господарство
service
restaurant business
Abstract: Невід'ємним елементом діяльності закладів ресторанного господарства є організація обслуговування їх відвідувачів. Сьогодні закладам ресторанного господарства, для того щоб вижити в скрутних економічних умовах та конкуренції, необхідно забезпечити такий рівень обслуговування, який б дав йому можливість користуватися значним попитом на ринку.
An integral element of the activity of restaurant establishments is the organization of service to their visitors. Today, in order to survive in difficult economic conditions and competition, restaurant establishments need to provide such a level of service that would give them the opportunity to benefit from significant market demand.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15898
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Морозенко.pdf611,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.