Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16048
Title: Удосконалення менеджменту якості борошномельного підприємства
Other Titles: Improvement of quality management flour mill enterprise
Authors: Щербина, А.Р.
Citation: Щербина, А.Р. Удосконалення менеджменту якостi борошномельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Романiвна Щербина ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - ОНЕУ , 2023. - 61 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: система менеджменту якості
TQM
менеджмент
статистичні методи
процесний підхід
борошномельні підприємства
аналіз технологічних звітів
діаграма Ісікави
діаграма Парето
вальцьовий верстат
відволоження зерна
quality management system
TQM
management
statistical methods
process approach
flour mills
analysis of technological reports
Ishikawa diagram
Pareto chart
rolling machine
grain dehydration
Abstract: У роботі розглянуто теоретичні основи менеджменту якості підприємства. Проведено аналіз розвитку концепцій з управління якістю та доведено, що теорія управління якістю формувалася у тісному зв’язку із менеджментом та статистичними методами. Запропоновано двохрівневу логічна модель з управління якості підприємства, що ґрунтується на процесному підході для зменшення дефектів. Проведено загальну характеристику та аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства. Використано аналіз технологічних звітів який встановив перелік основних випадків невідповідності якості борошна. За допомогою діаграми Ісікави та Парето, встановлено та систематизовано причини зниження якості борошна. В роботі запропоновано заходи, у відповідності до концепції менеджменту, зі зміни зношеного обладнання та процедуру попереджуваних дій на стадії відволоження зерна, яка має процедури додаткового контролю для більш якісного виконання даної стадії.
The paper examines the theoretical foundations of enterprise quality management. The analysis of the development of quality management concepts was carried out and it was proved that the theory of quality management was formed in close connection with management and statistical methods. A two-level logical model for enterprise quality management based on a process approach to reducing defects is proposed. The general characteristics and analysis of the internal and external environment of the elevator were carried out. The analysis of technological reports was used, which established a list of the main cases of inconsistency in the quality of flour. With the help of the Ishikawa and Pareto diagram, the reasons for the decrease in flour quality were established and systematized. The work proposes measures, in accordance with the management concept, to change worn equipment and a procedure for preventive actions at the stage of grain dewatering, which has additional control procedures for better performance of this stage.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Scherbina.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щербина_реферат.pdf406,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.