Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16048
Назва: Удосконалення менеджменту якості борошномельного підприємства
Інші назви: Improvement of quality management flour mill enterprise
Автори: Щербина, А.Р.
Бібліографічний опис: Щербина, А.Р. Удосконалення менеджменту якостi борошномельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Романiвна Щербина ; наук. кер. Iнна Олексiївна Кузнецова . - ОНЕУ , 2023. - 61 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: система менеджменту якості
TQM
менеджмент
статистичні методи
процесний підхід
борошномельні підприємства
аналіз технологічних звітів
діаграма Ісікави
діаграма Парето
вальцьовий верстат
відволоження зерна
quality management system
TQM
management
statistical methods
process approach
flour mills
analysis of technological reports
Ishikawa diagram
Pareto chart
rolling machine
grain dehydration
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні основи менеджменту якості підприємства. Проведено аналіз розвитку концепцій з управління якістю та доведено, що теорія управління якістю формувалася у тісному зв’язку із менеджментом та статистичними методами. Запропоновано двохрівневу логічна модель з управління якості підприємства, що ґрунтується на процесному підході для зменшення дефектів. Проведено загальну характеристику та аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства. Використано аналіз технологічних звітів який встановив перелік основних випадків невідповідності якості борошна. За допомогою діаграми Ісікави та Парето, встановлено та систематизовано причини зниження якості борошна. В роботі запропоновано заходи, у відповідності до концепції менеджменту, зі зміни зношеного обладнання та процедуру попереджуваних дій на стадії відволоження зерна, яка має процедури додаткового контролю для більш якісного виконання даної стадії.
The paper examines the theoretical foundations of enterprise quality management. The analysis of the development of quality management concepts was carried out and it was proved that the theory of quality management was formed in close connection with management and statistical methods. A two-level logical model for enterprise quality management based on a process approach to reducing defects is proposed. The general characteristics and analysis of the internal and external environment of the elevator were carried out. The analysis of technological reports was used, which established a list of the main cases of inconsistency in the quality of flour. With the help of the Ishikawa and Pareto diagram, the reasons for the decrease in flour quality were established and systematized. The work proposes measures, in accordance with the management concept, to change worn equipment and a procedure for preventive actions at the stage of grain dewatering, which has additional control procedures for better performance of this stage.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Scherbina.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербина_реферат.pdf406,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.