Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16223
Назва: Механізм формування конкурентних переваг будівельних компаній
Інші назви: Mechanismofformationofcompetitiveadvantagesofconstructioncompanies
Автори: Узун, А.С.
Горбатенко, О.А.
Піскун, А.В.
Uzun, A.
Horbatenko, O.
Piskun, A.
Бібліографічний опис: Узун А. С. Механізм формування конкурентних переваг будівельних компаній / А. С. Узун, О. А. Горбатенко, А. В. Піскун // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти : зб. матеріалів студентської конференції (Одеса, 17 листопада, 2022 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 139-142.
Дата публікації: 2022
Ключові слова: управління
підприємство
конкуренція
management
enterprise
competition
Короткий огляд (реферат): Формуванняконкурентнихперевагбудівельнихкомпанійв першучергуполягає в комплексному аналізі стану ринку продуктів і послуг: визначеннізапитівспоживачів і пропозиційпрямихконкурентів.Успіхфірмина конкурентному ринкубагато в чомузалежитьвід того, чивдалосязрозумітимаркетинговуполітикусуперника, передбачатийогодії на ринку.
The formation of competitive advantages of construction companies primarily consists in a comprehensive analysis of the state of the market for products and services: determination of consumer requests and offers of direct competitors. The success of a company in a competitive market largely depends on whether it was possible to understand the competitor's marketing policy and predict its actions on the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16223
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Механізм формування конкурентних.pdf316,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.