Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16341
Title: Підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю Брістоль)
Other Titles: Increasing the efficiency of management at hotel enterprises (on the example of the Bristol Hotel)
Authors: Головчук, М.О.
Citation: Головчук М.О. Пiдвищення ефективностi менеджменту на пiдприємствах готельного господарства (на прикладi готелю Брiстоль) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Марiя Олександрiвна Головчук ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - ОНЕУ, 2023. - 65 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: заклади розміщення
готель
менеджмент
система управління
готельні послуги
персонал
сфера обслуговування
accommodation facilities
hotel
management
management system
hotel services
staff
service
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються науково-теоретичні та практичні підходи щодо підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства. Кваліфікаційна робота висвітлює питання організаційної структур управління, світовий досвід удосконалення роботи готелів на прикладі функціонування світових готельних мереж. Надано загальну характеристику готелю ―Брістоль‖, проаналізовано господарська діяльність та організаційна структура управління, проведено оцінювання конкурентоспроможності готелю «Брістоль». В роботі запропоновано шляхи підвищення ефективності менеджменту в готелі а також запропоновано заходи підвищення ефективності менеджменту на засадах сучасних цифрових технологій обслуговування споживачів готельних послуг.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The paper examines scientific-theoretical and practical approaches to improving management efficiency at hotel enterprises. The qualification work highlights the issue of organizational management structures, the world experience of improving the operation of hotels on the example of the functioning of global hotel chains. The general characteristics of Hotel "Bristol" are provided, the business activity and organizational management structure are analyzed, and the competitiveness of Hotel "Bristol" is evaluated. The paper proposes ways to increase the efficiency of management in the hotel, as well as measures to increase the efficiency of management on the basis of modern digital technologies for serving consumers of hotel services.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023GolovchukM.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Головчук_referat.pdf244,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.