Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорнік, А.В.-
dc.date.accessioned2023-08-21T10:44:52Z-
dc.date.available2023-08-21T10:44:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВорнік А.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй на пiдприємствi "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Алiна Василiвна Ворнiк; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов. - ОНЕУ, 2023. - 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Vornik.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.» та процес її удосконалення. У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки системи маркетингових комунікацій підприємства, визначаються складові системи та методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій. Проаналізовано організаційно–економічну характеристику Volkshochschule, оцінено маркетингове середовище підприємства, проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві. Запропоновано напрями удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у підприємстві та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the research is marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V." and the process of its improvement. The paper examines the theoretical aspects of the development of the company's marketing communications system, defines the components of the system and methods of evaluating the effectiveness of marketing communications. The organizational and economic characteristics of the Volkshochschule were analyzed, the marketing environment of the enterprise was evaluated, and the state of marketing communications at the enterprise was analyzed. Directions for improving marketing communications at the enterprise are proposed, proposals for improving the marketing communications system at the enterprise are developed, and the effectiveness of the proposed measures is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectметоди оцінки ефективності маркетингових комунікаційen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectорганізація маркетингуen_US
dc.subjectDeutscher Volkshochschul-Verband e.V.en_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmethods of evaluating the effectiveness of marketing communicationsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing organizationen_US
dc.subjectDeutscher Volkshochschul-Verband e.V.en_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.»en_US
dc.title.alternativeImproving marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V."en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Referat_Diplom.pdf465,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.