Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16524
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.»
Інші назви: Improving marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V."
Автори: Ворнік, А.В.
Бібліографічний опис: Ворнік А.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй на пiдприємствi "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Алiна Василiвна Ворнiк; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов. - ОНЕУ, 2023. - 70 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові комунікації
методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій
маркетинг
реклама
управління маркетингом
організація маркетингу
Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.
marketing communications
methods of evaluating the effectiveness of marketing communications
marketing
advertising
marketing management
marketing organization
Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.» та процес її удосконалення. У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки системи маркетингових комунікацій підприємства, визначаються складові системи та методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій. Проаналізовано організаційно–економічну характеристику Volkshochschule, оцінено маркетингове середовище підприємства, проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві. Запропоновано напрями удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у підприємстві та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів.
The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the research is marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V." and the process of its improvement. The paper examines the theoretical aspects of the development of the company's marketing communications system, defines the components of the system and methods of evaluating the effectiveness of marketing communications. The organizational and economic characteristics of the Volkshochschule were analyzed, the marketing environment of the enterprise was evaluated, and the state of marketing communications at the enterprise was analyzed. Directions for improving marketing communications at the enterprise are proposed, proposals for improving the marketing communications system at the enterprise are developed, and the effectiveness of the proposed measures is substantiated.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Vornik.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Referat_Diplom.pdf465,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.