Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16524
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.»
Other Titles: Improving marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V."
Authors: Ворнік, А.В.
Citation: Ворнік А.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй на пiдприємствi "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Алiна Василiвна Ворнiк; наук. кер. Володимир Михайлович Беспалов. - ОНЕУ, 2023. - 70 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові комунікації
методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій
маркетинг
реклама
управління маркетингом
організація маркетингу
Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.
marketing communications
methods of evaluating the effectiveness of marketing communications
marketing
advertising
marketing management
marketing organization
Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації на підприємстві «Deutscher Volkshochschul-Verband e.V.» та процес її удосконалення. У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки системи маркетингових комунікацій підприємства, визначаються складові системи та методи оцінки ефективності маркетингових комунікацій. Проаналізовано організаційно–економічну характеристику Volkshochschule, оцінено маркетингове середовище підприємства, проаналізовано стан маркетингових комунікацій на підприємстві. Запропоновано напрями удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві, розроблено пропозиції щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у підприємстві та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів.
The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of the research is marketing communications at the enterprise "Deutscher Volkshochschul-Verband e.V." and the process of its improvement. The paper examines the theoretical aspects of the development of the company's marketing communications system, defines the components of the system and methods of evaluating the effectiveness of marketing communications. The organizational and economic characteristics of the Volkshochschule were analyzed, the marketing environment of the enterprise was evaluated, and the state of marketing communications at the enterprise was analyzed. Directions for improving marketing communications at the enterprise are proposed, proposals for improving the marketing communications system at the enterprise are developed, and the effectiveness of the proposed measures is substantiated.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Vornik.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Referat_Diplom.pdf465,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.