Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16530
Title: | Формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії ТОВ «ІТІС ТРЕЙД» |
Other Titles: | Formation of a customer-oriented development strategy of a logistics company ITIS TRADE LLC |
Authors: | Дулкай, А.Ю. |
Citation: | Дулкай А.Ю. Формування клiєнтоорiєнтованої стратегiї розвитку логiстичної компанiї ТОВ "Iтiс трейд": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Юрiївна Дулкай; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсу. - ОНЕУ, 2023. - 84 с. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | логістика клієнт стратегія компанія клієнтоорієнтованість logistics customer strategy company client orientation |
Abstract: | У роботі досліджено сутність поняття стратегії розвитку підприємства; визначено особливості формування клієнтоорієнтованої стратегії управління компанією; розглянуто клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компанії.
Проаналізовано ринок логістики в Україні; проаналізовано діяльність логістичної компанії ТОВ «Ітіс Трейд» на українському ринку; проаналізовано процес обслуговування клієнтів компанії ТОВ «Ітіс Трейд» та перспектив формування клієнтоорієнтованої стратегії.
Сформовано концептуальну модель клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії; запропоновано рекомендації щодо формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку компанії ТОВ «Ітіс Трейд». The work examines the essence of the concept of enterprise development strategy; the specifics of forming a customer-oriented company management strategy are determined; client orientation is considered as a tool for forming the company's competitive advantages. The logistics market in Ukraine was analyzed; the activity of the logistics company "Itis Trade" LLC on the Ukrainian market was analyzed; the customer service process of Itis Trade LLC and the prospects for forming a customer-oriented strategy were analyzed. A conceptual model of a customer-oriented strategy for the development of a logistics company was formed; recommendations for the formation of a client-oriented development strategy of Itis Trade LLC are offered |
Description: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/2023Dulkay.pdf |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реферат Дулкай А. Ю..pdf | 491,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.