Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДулкай, А.Ю.-
dc.date.accessioned2023-08-21T11:47:01Z-
dc.date.available2023-08-21T11:47:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДулкай А.Ю. Формування клiєнтоорiєнтованої стратегiї розвитку логiстичної компанiї ТОВ "Iтiс трейд": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Юрiївна Дулкай; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсу. - ОНЕУ, 2023. - 84 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Dulkay.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі досліджено сутність поняття стратегії розвитку підприємства; визначено особливості формування клієнтоорієнтованої стратегії управління компанією; розглянуто клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компанії. Проаналізовано ринок логістики в Україні; проаналізовано діяльність логістичної компанії ТОВ «Ітіс Трейд» на українському ринку; проаналізовано процес обслуговування клієнтів компанії ТОВ «Ітіс Трейд» та перспектив формування клієнтоорієнтованої стратегії. Сформовано концептуальну модель клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії; запропоновано рекомендації щодо формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку компанії ТОВ «Ітіс Трейд».en_US
dc.description.abstractThe work examines the essence of the concept of enterprise development strategy; the specifics of forming a customer-oriented company management strategy are determined; client orientation is considered as a tool for forming the company's competitive advantages. The logistics market in Ukraine was analyzed; the activity of the logistics company "Itis Trade" LLC on the Ukrainian market was analyzed; the customer service process of Itis Trade LLC and the prospects for forming a customer-oriented strategy were analyzed. A conceptual model of a customer-oriented strategy for the development of a logistics company was formed; recommendations for the formation of a client-oriented development strategy of Itis Trade LLC are offered-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectклієнтen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectкомпаніяen_US
dc.subjectклієнтоорієнтованістьen_US
dc.subjectlogisticsen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectcompanyen_US
dc.subjectclient orientationen_US
dc.titleФормування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії ТОВ «ІТІС ТРЕЙД»en_US
dc.title.alternativeFormation of a customer-oriented development strategy of a logistics company ITIS TRADE LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Дулкай А. Ю..pdf491,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.