Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16530
Назва: | Формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії ТОВ «ІТІС ТРЕЙД» |
Інші назви: | Formation of a customer-oriented development strategy of a logistics company ITIS TRADE LLC |
Автори: | Дулкай, А.Ю. |
Бібліографічний опис: | Дулкай А.Ю. Формування клiєнтоорiєнтованої стратегiї розвитку логiстичної компанiї ТОВ "Iтiс трейд": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Юрiївна Дулкай; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсу. - ОНЕУ, 2023. - 84 с. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | логістика клієнт стратегія компанія клієнтоорієнтованість logistics customer strategy company client orientation |
Короткий огляд (реферат): | У роботі досліджено сутність поняття стратегії розвитку підприємства; визначено особливості формування клієнтоорієнтованої стратегії управління компанією; розглянуто клієнтоорієнтованість як інструмент формування конкурентних переваг компанії.
Проаналізовано ринок логістики в Україні; проаналізовано діяльність логістичної компанії ТОВ «Ітіс Трейд» на українському ринку; проаналізовано процес обслуговування клієнтів компанії ТОВ «Ітіс Трейд» та перспектив формування клієнтоорієнтованої стратегії.
Сформовано концептуальну модель клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії; запропоновано рекомендації щодо формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку компанії ТОВ «Ітіс Трейд». The work examines the essence of the concept of enterprise development strategy; the specifics of forming a customer-oriented company management strategy are determined; client orientation is considered as a tool for forming the company's competitive advantages. The logistics market in Ukraine was analyzed; the activity of the logistics company "Itis Trade" LLC on the Ukrainian market was analyzed; the customer service process of Itis Trade LLC and the prospects for forming a customer-oriented strategy were analyzed. A conceptual model of a customer-oriented strategy for the development of a logistics company was formed; recommendations for the formation of a client-oriented development strategy of Itis Trade LLC are offered |
Опис: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2023Dulkay.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Дулкай А. Ю..pdf | 491,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.