Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16538
Назва: Брендинг у комунікативній діяльності на ринку послуг на прикладі Одеської кіностудії
Інші назви: Branding in communication activities in the service market on the example of the Odesa film studio
Автори: Кантипенко, А.А.
Бібліографічний опис: Кантипенко А.А. Брендинг у комунiкативнiй дiяльностi на ринку послуг на прикладi Одеської кiностудiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анна Андрiївна Кантипенко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: кіностудія
маркетинг
споживачі
комунікація
бренд
конкурентоспроможність
ринок послуг
film studio
marketing
consumers
communication
brand
competitiveness
service market
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається сутність, значення та зміст маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг; досліджено особливості маркетингових комунікації на ринку послуг ; вивчено теоретичні основи брендингу у маркетингових комунікаціях. Проаналізовано сутність маркетингових комунікації, визначено роль та вплив брендингу на комунікативну діяльність Одеської кіностудії, зроблено аналіз маркетингових комунікації кіностудії. Надано рекомендації щодо вдосконалення реклами у комунікативній діяльності кіностудії.
The work examines the essence, meaning and content of the enterprise's marketing activities in the service market; the peculiarities of marketing communication in the services market were investigated; the theoretical foundations of branding in marketing communications were studied. The essence of marketing communications was analyzed, the role and impact of branding on the communication activity of the Odesa Film Studio was determined, and an analysis of the marketing communications of the film studio was made. Recommendations are provided for improving advertising in the communication activities of the film studio.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Kantipenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Реферат Кантипенко А_46М.pdf217,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.