Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16545
Назва: Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його врахування в діяльності автоцентру Rolen
Інші назви: Analysis of the marketing environment and development of recommendations regarding its consideration in the activities of the Rolen auto center
Автори: Козельцева, М.А.
Бібліографічний опис: Козельцева М.А. Аналiз маркетингового середовища та розробка рекомендацiй щодо його врахування в дiяльностi автоцентру Rolen: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Марина Андрiївна Козельцева; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ , 2023. - 67 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингове середовище
мікросередовище
маркетингова діяльність
маркетингові комунікації
економічно-статистичні методи
маркетинговий відділ
marketing
marketing environment
microenvironment
marketing activity
marketing communications
economic and statistical methods
marketing department
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи сутності маркетингового середовища, поняття та структуру маркетингового середовища підприємства, основні визначення науковців. Проаналізовано результати економічної та фінансової діяльності автоцентру Rolen: техніко-економічна характеристика підприємства, аналіз фінансової звітності та стійкості підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства в змінних умовах маркетингового середовища
The work examines the theoretical foundations of the essence of the marketing environment, the concept and structure of the enterprise's marketing environment, the main definitions of scientists. The results of the economic and financial activity of the Rolen car center were analyzed: technical and economic characteristics of the enterprise, analysis of financial reporting and sustainability of the enterprise. Ways to improve the marketing activity of the enterprise in the changing conditions of the marketing environment are proposed.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Klevan.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Козельцева М.А..pdf317,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.