Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16578
Title: Аналіз маркетингового середовища в діяльності підприємства ТОВ "НАРІНЕ-ЛАЙФ" та розробка рекомендацій щодо його урахування
Other Titles: Analysis of the marketing environment in the activities of "NARINE-LIFE" LLC and the development of recommendations regarding its consideration
Authors: Хомко, Є.А.
Citation: Хомко Є.А. Аналiз маркетингового середовища в дiяльностi пiдприємства ТОВ "НАРIНЕ-ЛАЙФ" та розробка рекомендацiй щодо його урахування: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Єлизавета Андрiївна Хомко; наук. кер. Iнна Володимирiвна Познанська. - ОНЕУ, 2023. - 82 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетингове середовище
комунікаційна політика
marketing
marketing environment
communication policy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового середовища, його сутність, класифікація елементів, методики дослідження. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність підприємства ТОВ «Наріне-Лайф», досліджено маркетингове середовище підприємства, його товарну, цінову, комунікаційну та політику розподілу. Запропоновано шляхи вдосконалення комунікаційної політики: телереклама, інтернет-реклама, стимулювання збуту, PR-заходи
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Homko.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Хомко.docx.pdf299,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.