Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16578
Назва: Аналіз маркетингового середовища в діяльності підприємства ТОВ "НАРІНЕ-ЛАЙФ" та розробка рекомендацій щодо його урахування
Інші назви: Analysis of the marketing environment in the activities of "NARINE-LIFE" LLC and the development of recommendations regarding its consideration
Автори: Хомко, Є.А.
Бібліографічний опис: Хомко Є.А. Аналiз маркетингового середовища в дiяльностi пiдприємства ТОВ "НАРIНЕ-ЛАЙФ" та розробка рекомендацiй щодо його урахування: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Єлизавета Андрiївна Хомко; наук. кер. Iнна Володимирiвна Познанська. - ОНЕУ, 2023. - 82 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингове середовище
комунікаційна політика
marketing
marketing environment
communication policy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингового середовища, його сутність, класифікація елементів, методики дослідження. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність підприємства ТОВ «Наріне-Лайф», досліджено маркетингове середовище підприємства, його товарну, цінову, комунікаційну та політику розподілу. Запропоновано шляхи вдосконалення комунікаційної політики: телереклама, інтернет-реклама, стимулювання збуту, PR-заходи
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Homko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Хомко.docx.pdf299,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.