Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, А.І.-
dc.date.accessioned2023-08-30T06:55:08Z-
dc.date.available2023-08-30T06:55:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШевченко А.І. Комунiкацiйна полiтика промислового пiдприємства на прикладi ТОВ "Телекарт- Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Iгорiвна Шевченко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 81 с.-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16580-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості комунікаційної політики промислового підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Визначено особливості комунікаційної політики промислового підприємства, розглянутий процес створення та розвитку промислової комунікації. Проаналізовано динаміку основних показників діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», його рентабельність та ліквідність. Здійснено опис продукції підприємства, визначено його цінову політику та встановлені основні знижки, виявлені канали розподілу продукції, детально описані та проаналізовані елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад» за допомогою просування в мережі Інтернет та участі у виставкових заходах.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects and features of the communication policy of the industrial enterprise "Telekart-Prylad" LLC. The peculiarities of the communication policy of the industrial enterprise are determined, the process of creation and development of industrial communication is considered. The dynamics of the main activity indicators of "Telekart-Prylad" LLC, its profitability and liquidity were analyzed. A description of the company's products was carried out, its price policy was determined and the main discounts were established, product distribution channels were identified, and the elements of the communication policy were described and analyzed in detail. Directions for improving marketing communications of "Telekart-Prylad" LLC through promotion on the Internet and participation in exhibition events are proposed-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectінтернет-просуванняen_US
dc.subjectвиставкаen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectInternet promotionen_US
dc.subjectexhibitionen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.titleКомунікаційна політика промислового підприємства на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»en_US
dc.title.alternativeCommunication policy of an industrial enterprise on the example of Telekart-Prylad LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf192,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.