Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16580
Title: Комунікаційна політика промислового підприємства на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»
Other Titles: Communication policy of an industrial enterprise on the example of Telekart-Prylad LLC
Authors: Шевченко, А.І.
Citation: Шевченко А.І. Комунiкацiйна полiтика промислового пiдприємства на прикладi ТОВ "Телекарт- Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Iгорiвна Шевченко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 81 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові комунікації
реклама
інтернет-просування
виставка
комунікаційна політика
marketing communications
advertising
Internet promotion
exhibition
communication policy
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості комунікаційної політики промислового підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад». Визначено особливості комунікаційної політики промислового підприємства, розглянутий процес створення та розвитку промислової комунікації. Проаналізовано динаміку основних показників діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», його рентабельність та ліквідність. Здійснено опис продукції підприємства, визначено його цінову політику та встановлені основні знижки, виявлені канали розподілу продукції, детально описані та проаналізовані елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад» за допомогою просування в мережі Інтернет та участі у виставкових заходах.
The paper examines the theoretical aspects and features of the communication policy of the industrial enterprise "Telekart-Prylad" LLC. The peculiarities of the communication policy of the industrial enterprise are determined, the process of creation and development of industrial communication is considered. The dynamics of the main activity indicators of "Telekart-Prylad" LLC, its profitability and liquidity were analyzed. A description of the company's products was carried out, its price policy was determined and the main discounts were established, product distribution channels were identified, and the elements of the communication policy were described and analyzed in detail. Directions for improving marketing communications of "Telekart-Prylad" LLC through promotion on the Internet and participation in exhibition events are proposed
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16580
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат.pdf192,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.