Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузіна, К.П.-
dc.date.accessioned2023-09-13T10:41:39Z-
dc.date.available2023-09-13T10:41:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКузіна К.П. Напрями удосконалення рекламної дiяльностi у закладi ресторанного господарства : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Ксенiя Петрiвна Кузiна; наук. кер. Валентина Григорiвна Захарчук . - ОНЕУ, 2023. - 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kuzina.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – рекламна діяльність закладу ресторанного господарства. Предметом дослідження є напрямки удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона». Метою роботи є дослідження напрямів удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона». У роботі дослідженно теоретичні аспекти розвитку рекламно-інформаційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі. Аналізується стан господарської та рекламної діяльності кафе «Верона». Пропонуються та оцінюється пропозиції щодо вдосконалення рекламної діяльності закладу ресторанного господарства. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових рекламних технологій.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of the research is the advertising activity of a restaurant establishment. The subject of the research is directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the «Verona» cafe. The purpose of the work is to research directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the Verona cafe. Theoretical aspects of the development of advertising and information activities in the hotel and restaurant business are investigated in the work. The state of economic and advertising activity of Cafe «Verona» is analyzed. Suggestions for improving the advertising activity of the restaurant establishment are offered and evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing advertising technologies-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламно-інформаційні заходиen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectІнтернет-рекламаen_US
dc.subjectфункції рекламиen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectadvertising and information activitiesen_US
dc.subjecthotel managementen_US
dc.subjectInternet advertisingen_US
dc.subjectadvertising functionsen_US
dc.titleНапрями удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства (на прикладі кафе «Верона»)en_US
dc.title.alternativeDirections for improving advertising in the restaurant industry (on the example of the Verona cafe)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ_Кузіна_40гр_ГРС_2023_Б.pdf622,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.