Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16689
Назва: Напрями удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства (на прикладі кафе «Верона»)
Інші назви: Directions for improving advertising in the restaurant industry (on the example of the Verona cafe)
Автори: Кузіна, К.П.
Бібліографічний опис: Кузіна К.П. Напрями удосконалення рекламної дiяльностi у закладi ресторанного господарства : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Ксенiя Петрiвна Кузiна; наук. кер. Валентина Григорiвна Захарчук . - ОНЕУ, 2023. - 69 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: реклама
рекламно-інформаційні заходи
готельне господарство
Інтернет-реклама
функції реклами
advertising
advertising and information activities
hotel management
Internet advertising
advertising functions
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – рекламна діяльність закладу ресторанного господарства. Предметом дослідження є напрямки удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона». Метою роботи є дослідження напрямів удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона». У роботі дослідженно теоретичні аспекти розвитку рекламно-інформаційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі. Аналізується стан господарської та рекламної діяльності кафе «Верона». Пропонуються та оцінюється пропозиції щодо вдосконалення рекламної діяльності закладу ресторанного господарства. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових рекламних технологій.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of the research is the advertising activity of a restaurant establishment. The subject of the research is directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the «Verona» cafe. The purpose of the work is to research directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the Verona cafe. Theoretical aspects of the development of advertising and information activities in the hotel and restaurant business are investigated in the work. The state of economic and advertising activity of Cafe «Verona» is analyzed. Suggestions for improving the advertising activity of the restaurant establishment are offered and evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing advertising technologies
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Kuzina.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ_Кузіна_40гр_ГРС_2023_Б.pdf622,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.