Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16689
Title: Напрями удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства (на прикладі кафе «Верона»)
Other Titles: Directions for improving advertising in the restaurant industry (on the example of the Verona cafe)
Authors: Кузіна, К.П.
Citation: Кузіна К.П. Напрями удосконалення рекламної дiяльностi у закладi ресторанного господарства : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Ксенiя Петрiвна Кузiна; наук. кер. Валентина Григорiвна Захарчук . - ОНЕУ, 2023. - 69 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: реклама
рекламно-інформаційні заходи
готельне господарство
Інтернет-реклама
функції реклами
advertising
advertising and information activities
hotel management
Internet advertising
advertising functions
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – рекламна діяльність закладу ресторанного господарства. Предметом дослідження є напрямки удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона». Метою роботи є дослідження напрямів удосконалення рекламної діяльності у закладі ресторанного господарства на прикладі кафе «Верона». У роботі дослідженно теоретичні аспекти розвитку рекламно-інформаційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі. Аналізується стан господарської та рекламної діяльності кафе «Верона». Пропонуються та оцінюється пропозиції щодо вдосконалення рекламної діяльності закладу ресторанного господарства. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових рекламних технологій.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The object of the research is the advertising activity of a restaurant establishment. The subject of the research is directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the «Verona» cafe. The purpose of the work is to research directions for improving advertising activities in the restaurant industry using the example of the Verona cafe. Theoretical aspects of the development of advertising and information activities in the hotel and restaurant business are investigated in the work. The state of economic and advertising activity of Cafe «Verona» is analyzed. Suggestions for improving the advertising activity of the restaurant establishment are offered and evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing advertising technologies
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Kuzina.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕФЕРАТ_Кузіна_40гр_ГРС_2023_Б.pdf622,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.