Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17466
Назва: Перспективи впровадження найкращих практик для розвитку підприємств швидкого харчування Одеського регіону
Інші назви: Prospects of the best practices implementation for the fast food enterprises development in the Odessa region
Автори: Михайлюк, О.Л.
Mykhayluk, O.
Бібліографічний опис: Михайлюк О. Л. Перспективи впровадження найкращих практик для розвитку підприємств швидкого харчування Одеського регіону / О. Л. Михайлюк // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. – 2023. – № 1-2 (84-85). – С. 172-186.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4857-4129
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1-2(84-85).2023.172-186
Ключові слова: заклади швидкого харчування
ресторани
кафе
фаст-фуд
фрі-фло
кейтеринг
діяльність із забезпечення стравами та напоями
ринок ресторанних послуг
fast food establishments
restaurants
cafes
fast food
free-flow
catering
food and beverage activity
restaurant services market
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості розвитку мережі закладів швидкого харчування в Одесі та Одеському регіоні. Мета статті – проаналізувати стан розвитку сфери закладів швидкого харчування Одеського регіону та галузі в цілому, дослідити світовий досвід та запропонувати нові механізми подальшого розвитку. Основними завданнями дослідження є: оцінити сучасний стан розвитку сфери закладів швидкого харчування в Одеському регіоні, визначити негативні моменти маркетингу та менеджменту, розробити рекомендації щодо вдосконалення діяльності закладів. Проаналізовано види закладів харчування, їх призначення, розмір середнього чеку, види доступних послуг. Досліджено відгуки клієнтів щодо позитивних і негативних моментів у функціонуванні закладів. Узагальнено маркетинговий досвід і особливості менеджменту таких мережевих закладів швидкого харчування як «McDonald’s», «Burgers King», «Pepper Point», «RFC», «Coffee-to-go», закладів типу фрі-фло та інших. Визначено основні умови для успішного розвитку закладів: значення вдалого логотипу, яскравої і зрозумілої вивіски; наявність закладу у всіх можливих месенджерах; обов’язкий зворотній зв’язок і швидке реагування на негативні відгуки у мережах; використання нейромаркетингу. За результатами дослідження запропоновано: збільшити інтерес до ідей здорового харчування; сконцентруватися на використанні переважно місцевих продуктів харчування і вин; поєднувати в одному закладі харчування коворкінг, розважальний контент, покупку готової їжі та продуктів харчування для дому; поширення системи онлайн-бронювання столиків; продовження процесу діджиталізація і автоматизація роботи закладів; впровадження сучасних CRM-систем для підвищення якості обслуговування.
The article considers the peculiarities of the fast food establishments development in Odessa and Odessa region. The purpose of the article is to analyze the state of fast food establishments development in the Odessa region and industry as a whole, to investigate the world experience and to propose a new mechanisms for further development. The main tasks of the research are: to assess the current state of the fast food establishments development in the Odessa region, to determine negative aspects of marketing and management, to develop recommendations for improving of the establishments activity. The types of food establishments, their purpose, the size of average check, and the types of available services are analyzed. Customer feedback on positive and negative points in this establishments functioning are studied. The marketing experience and features of management of such fast food chain establishments as «McDonald’s», «Burgers King», «Pepper Point», «RFC», «Coffee-to-go», free-flow establishments and others are summarized. The main conditions for the successful development of establishments are determined: the importance of a successful logo, a bright and clear signboard; availability of the establishment in all possible mesengers; mandatory feedback and quick response to negative reviews in networks; the use of neuromarketing. According to the results of study, it is proposed to: increase interest in healthy food ideas; focus on using mostly local food and wines; combine co-working, entertainment content, purchase of ready-made food and food products for home in one catering establishment; dissemination of online table reservation system; continuation of digitization process and automation of the establishments work, implementation of modern CRM systems for improving of service quality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17466
Інші ідентифікатори: УДК: 658.8.640.432 (477.74)
JELclassification: L230; M310; R580
Розташовується у зібраннях:Випуск 1-2, № 84-85
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
172-186.pdf582,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.