Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17541
Title: До питання про можливі ризики впливу новітніх інформаційних технологій на навчальний процес
Other Titles: To the question of possible risks of influence of the latest information technologies on the educational process
Authors: Симоненко, С.П.
Щубелка, Н.В.
Symonenko, S.
Schubelka, N.
Citation: Симоненко С.П. До питання про можливі ризики впливу новітніх інформаційних технологій на навчальний процес / С.П. Симоненко, Н.В. Щубелка // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 26-27 квітня 2023 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 5-8.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: когнітивна діяльність
освітні технології
навчальний процес
cognitive activity
educational technologies
learning process
Abstract: Як відомо, головною метою освітнього процесу є приріст якісно нового знання, під котрим, насамперед, розуміють специфічний продукт когнітивної діяльності людини. Натомість, в теорії та практиці сучасного інформативного суспільства, і це звісно не може не позначитись на сучасних освітніх технологіях, дедалі більшого значення набувають математичні методи опису та виміру інформації, запропоновані американським математиком, «батьком теорії інформації» К. Шенноном. В них визначальними є саме кількісні характеристики інформації, байдужі до її якості, тобто змісту, що веде лише до збільшення самих комунікативних актів
As you know, the main goal of the educational process is the growth of qualitatively new knowledge, which, first of all, is understood as a specific product of human cognitive activity. Instead, in the theory and practice of the modern information society, and this, of course, cannot fail to affect modern educational technologies, the mathematical methods of describing and measuring information, proposed by the American mathematician, the "father of information theory" K. Shannon, are gaining more and more importance. In them, the quantitative characteristics of the information are decisive, indifferent to its quality, that is, the content, which leads only to an increase in the communicative acts themselves
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17541
Other Identifiers: JEL сlassification: D830; M530; O150
УДК 37.0 + 316.7
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-8.pdf517,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.