Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17609
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолчаг, К.І.-
dc.contributor.authorKolchag K.-
dc.date.accessioned2024-05-15T12:19:54Z-
dc.date.available2024-05-15T12:19:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКолчаг К. І. Критерії якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства / К. І. Колчаг // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 123-125.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17609-
dc.descriptionНауковий керівник Нєчева Н. В.en_US
dc.description.abstractОбслуговування на підприємствах ресторанного господарства може бути оцінене за допомогою різних критеріїв якості.en_US
dc.description.abstractService at restaurant enterprises can be evaluated using various quality criteria.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectобслуговуванняen_US
dc.subjectресторанне господарствоen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.titleКритерії якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарстваen_US
dc.title.alternativeCriteria of service quality at restaurant enterprisesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
123-125.pdf296,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.