Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17609
Title: Критерії якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства
Other Titles: Criteria of service quality at restaurant enterprises
Authors: Колчаг, К.І.
Kolchag K.
Citation: Колчаг К. І. Критерії якості обслуговування на підприємствах ресторанного господарства / К. І. Колчаг // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 123-125.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: обслуговування
ресторанне господарство
service
restaurant business
Abstract: Обслуговування на підприємствах ресторанного господарства може бути оцінене за допомогою різних критеріїв якості.
Service at restaurant enterprises can be evaluated using various quality criteria.
Description: Науковий керівник Нєчева Н. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17609
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
123-125.pdf296,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.