Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17622
Назва: Маркетингові інструменти успішного розвитку бальнеологічного туризму Угорщини
Інші назви: Marketing tools for the successful development of balneological tourism in Hungary
Автори: Мефодовська, Ю.О.
Бібліографічний опис: Мефодовська Ю. О. Маркетингові інструменти успішного розвитку бальнеологічного туризму Угорщини / Ю. О. Мефодовська // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 173-176.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: бальнеологічний туризм
оцінка туристичних ринків
balneological tourism
evaluation of tourist markets
Короткий огляд (реферат): Аналіз ринку бальнеологічного туризму в Угорщині - це важливий етап розробки стратегії розвитку туристичного сектору країни. Для проведення аналізу необхідно оцінити потенційні туристичні ринки, ідентифікувати конкурентів і тенденції та визначити вимоги цільової аудиторії
Analysis of the balneological tourism market in Hungary is an important stage in developing a strategy for the development of the country's tourism sector. To conduct the analysis, it is necessary to assess potential tourist markets, identify competitors and trends, and determine the requirements of the target audience.
Опис: Науковий керівник Михайлюк О. Л.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17622
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
173-176.pdf253,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.