Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17622
Title: Маркетингові інструменти успішного розвитку бальнеологічного туризму Угорщини
Other Titles: Marketing tools for the successful development of balneological tourism in Hungary
Authors: Мефодовська, Ю.О.
Citation: Мефодовська Ю. О. Маркетингові інструменти успішного розвитку бальнеологічного туризму Угорщини / Ю. О. Мефодовська // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 173-176.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: бальнеологічний туризм
оцінка туристичних ринків
balneological tourism
evaluation of tourist markets
Abstract: Аналіз ринку бальнеологічного туризму в Угорщині - це важливий етап розробки стратегії розвитку туристичного сектору країни. Для проведення аналізу необхідно оцінити потенційні туристичні ринки, ідентифікувати конкурентів і тенденції та визначити вимоги цільової аудиторії
Analysis of the balneological tourism market in Hungary is an important stage in developing a strategy for the development of the country's tourism sector. To conduct the analysis, it is necessary to assess potential tourist markets, identify competitors and trends, and determine the requirements of the target audience.
Description: Науковий керівник Михайлюк О. Л.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17622
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
173-176.pdf253,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.