Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17636
Назва: Напрями підвищення якості готельних послуг
Інші назви: Directions for improving the quality of hotel services
Автори: Таборовська, О.О.
Taborovska, O.
Бібліографічний опис: Таборовська О. О. Напрями підвищення якості готельних послуг / О. О. Таборовська / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 232-235.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: якість
туристична індустрія
готельне господарство
quality
tourism industry
hotel management
Короткий огляд (реферат): Ефективне функціонування сфери готельного господарства стає ключовим показником позитивних змін у економіці нашої держави. Це не лише сприяє залученню інвестицій та зростанню внутрішнього обсягу ринку, але й відображає загальний рівень розвитку туристичної індустрії, що є важливим елементом економічного потенціалу країни.
Effective functioning of the hotel industry is a key indicator of positive changes in the economy of our country. This not only contributes to the attraction of investments and the growth of the domestic market, but also reflects the general level of development of the tourism industry, which is an important element of the country's economic potential.
Опис: Науковий керівник Нездоймінов С. Г.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17636
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
232-235.pdf254,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.