Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Л.І.-
dc.contributor.authorKovalenko, L.-
dc.date.accessioned2024-05-22T08:44:29Z-
dc.date.available2024-05-22T08:44:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоваленко Л. І. Якість обслуговування як складова якості надання готельних послуг / Л. І. Коваленко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 296-298.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648-
dc.descriptionНауковий керівник Кунділовська Т. А.en_US
dc.description.abstractВ сучасних умовах підприємства індустрії гостинності повинні орієнтуватися в ринковій ситуації, прогнозувати поведінку клієнтів, їхню мотивацію та платоспроможність. Якість є однією із основних характеристик, яка найбільше впливає на формування споживчих переваг та конкурентоспроможність послугen_US
dc.description.abstractIn modern conditions, enterprises of the hospitality industry must navigate the market situation, predict the behavior of customers, their motivation and ability to pay. Quality is one of the main characteristics that has the greatest impact on the formation of consumer preferences and the competitiveness of services-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectринкові ситуаціїen_US
dc.subjectпрогнозуванняen_US
dc.subjectконкурентоспроможність послугen_US
dc.subjectготельне підприємствоen_US
dc.titleЯкість обслуговування як складова якості надання готельних послугen_US
dc.title.alternativeQuality of service as a component of the quality of hotel servicesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
296-298.pdf263,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.