Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648
Назва: Якість обслуговування як складова якості надання готельних послуг
Інші назви: Quality of service as a component of the quality of hotel services
Автори: Коваленко, Л.І.
Kovalenko, L.
Бібліографічний опис: Коваленко Л. І. Якість обслуговування як складова якості надання готельних послуг / Л. І. Коваленко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 296-298.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ринкові ситуації
прогнозування
конкурентоспроможність послуг
готельне підприємство
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах підприємства індустрії гостинності повинні орієнтуватися в ринковій ситуації, прогнозувати поведінку клієнтів, їхню мотивацію та платоспроможність. Якість є однією із основних характеристик, яка найбільше впливає на формування споживчих переваг та конкурентоспроможність послуг
In modern conditions, enterprises of the hospitality industry must navigate the market situation, predict the behavior of customers, their motivation and ability to pay. Quality is one of the main characteristics that has the greatest impact on the formation of consumer preferences and the competitiveness of services
Опис: Науковий керівник Кунділовська Т. А.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
296-298.pdf263,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.