Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648
Title: Якість обслуговування як складова якості надання готельних послуг
Other Titles: Quality of service as a component of the quality of hotel services
Authors: Коваленко, Л.І.
Kovalenko, L.
Citation: Коваленко Л. І. Якість обслуговування як складова якості надання готельних послуг / Л. І. Коваленко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 296-298.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: ринкові ситуації
прогнозування
конкурентоспроможність послуг
готельне підприємство
Abstract: В сучасних умовах підприємства індустрії гостинності повинні орієнтуватися в ринковій ситуації, прогнозувати поведінку клієнтів, їхню мотивацію та платоспроможність. Якість є однією із основних характеристик, яка найбільше впливає на формування споживчих переваг та конкурентоспроможність послуг
In modern conditions, enterprises of the hospitality industry must navigate the market situation, predict the behavior of customers, their motivation and ability to pay. Quality is one of the main characteristics that has the greatest impact on the formation of consumer preferences and the competitiveness of services
Description: Науковий керівник Кунділовська Т. А.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
296-298.pdf263,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.