Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17733
Назва: | Управління конкурентоспроможністю підприємства ресторанного бізнесу |
Інші назви: | Management of competitive advantages of the restaurant business enterprise |
Автори: | Зіско, А.В. |
Бібліографічний опис: | Зіско А.В. Управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємства ресторанного бiзнесу: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Вячеславiвна Зiско; наук. кер. Руслан Михайлович Волчек. - ОНЕУ, 2024. - 60 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | конкуренція конкурентоспроможність галузь громадського харчування програма лояльності competition competitiveness food service industry loyalty program |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглянуто методику вивчення та аналізу конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано фактори, які на неї впливають, наведено переваги та недоліки основних методів її вивчення.
Аналіз галузі громадського харчування в Україні дав можливість виділити основні проблеми та перспективи ресторанного бізнесу.
Проаналізовано ресторан «Pizza-bar Римські пекарні», визначено основні фінансові показники його. Для підвищення конкурентоспроможності закладу запропоновано розробити та запровадити власну програму лояльності; розробити меню з вказанням точної кількості вуглеводів, білків та жирів; створити програму кулінарних майстер-класів. Розрахунок показників ефективності реалізації даних заходів свідчить, що вони є економічно привабливими та доцільними. The study examines the methodology for studying and analyzing the competitiveness of an enterprise. It analyzes the factors influencing it and outlines the advantages and disadvantages of the main methods used for its examination. The analysis of the food service industry in Ukraine has identified the main problems and prospects of the restaurant business. The "Pizza-bar Rym's Bakeries" restaurant was analyzed, and its key financial indicators were determined. To enhance the competitiveness of the establishment, it is proposed to develop and implement a loyalty program, create a menu indicating the exact amount of carbohydrates, proteins, and fats, and establish a culinary masterclass program. The calculation of the effectiveness indicators of these measures indicates that they are economically attractive and feasible. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17733 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реферат Зіско.pdf | 196,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
2024Zisko.pdf | 887,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.