Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17733
Title: Управління конкурентоспроможністю підприємства ресторанного бізнесу
Other Titles: Management of competitive advantages of the restaurant business enterprise
Authors: Зіско, А.В.
Citation: Зіско А.В. Управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємства ресторанного бiзнесу: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Анастасiя Вячеславiвна Зiско; наук. кер. Руслан Михайлович Волчек. - ОНЕУ, 2024. - 60 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкуренція
конкурентоспроможність
галузь громадського харчування
програма лояльності
competition
competitiveness
food service industry
loyalty program
Abstract: У роботі розглянуто методику вивчення та аналізу конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано фактори, які на неї впливають, наведено переваги та недоліки основних методів її вивчення. Аналіз галузі громадського харчування в Україні дав можливість виділити основні проблеми та перспективи ресторанного бізнесу. Проаналізовано ресторан «Pizza-bar Римські пекарні», визначено основні фінансові показники його. Для підвищення конкурентоспроможності закладу запропоновано розробити та запровадити власну програму лояльності; розробити меню з вказанням точної кількості вуглеводів, білків та жирів; створити програму кулінарних майстер-класів. Розрахунок показників ефективності реалізації даних заходів свідчить, що вони є економічно привабливими та доцільними.
The study examines the methodology for studying and analyzing the competitiveness of an enterprise. It analyzes the factors influencing it and outlines the advantages and disadvantages of the main methods used for its examination. The analysis of the food service industry in Ukraine has identified the main problems and prospects of the restaurant business. The "Pizza-bar Rym's Bakeries" restaurant was analyzed, and its key financial indicators were determined. To enhance the competitiveness of the establishment, it is proposed to develop and implement a loyalty program, create a menu indicating the exact amount of carbohydrates, proteins, and fats, and establish a culinary masterclass program. The calculation of the effectiveness indicators of these measures indicates that they are economically attractive and feasible.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17733
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Зіско.pdf196,91 kBAdobe PDFView/Open
2024Zisko.pdf887,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.