Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18036
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства АТ КБ «Приватбанк»
Інші назви: Improvement of marketing communications of the enterprise of JSC CB "PrivatBank"
Автори: Ступакова, А.С.
Бібліографічний опис: Ступакова А.С. Удосконалення маркетингових комунiкацiй пiдприємства АТ КБ "Приватбанк": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Сергiївна Ступакова; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2024. - 79 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
банк
SMM-діяльність
маркетингова політика комунікацій
marketing
marketing communications
bank
SMM activities
marketing communications policy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості маркетингу АТ КБ “ПриватБанк”. Проаналізовано техніко-економічну діяльність АТ КБ “ПриватБанк”, його маркетингову діяльність та стан комунікаційної політики. Було досліджено сутність маркетингової політики комунікацій, класифікацію маркетингових комунікацій, описано їх складові, функції та підходи до оцінки ефективності маркетингових комунікацій. Було проаналізовано техніко-економічну діяльність АТ КБ “ПриватБанк” та його маркетингову діяльність. Запропоновано покращити SMM-діяльність АТ КБ “ПриватБанк” за рахунок працевлаштування SMM-спеціаліста і закупівлі реклами у блогерів, а також зменшити відтік клієнтів та кількість негативних відгуків за рахунок працевлаштування менеджера по роботі з клієнтами
The paper considers the theoretical aspects and features of marketing of JSC CB "PrivatBank". The technical and economic activities of JSC CB "PrivatBank", its marketing activities and the state of communication policy are analyzed. The essence of the marketing communications policy, classification of marketing communications, their components, functions and approaches to evaluating the effectiveness of marketing communications are studied. The technical and economic activities of JSC CB "PrivatBank" and its marketing activities were analyzed. It is proposed to improve the SMM activities of JSC CB "PrivatBank" by hiring an SMM specialist and purchasing advertising from bloggers, as well as to reduce customer outflow and the number of negative reviews by hiring a customer service manager.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Stupakova.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stupakova2024.pdf211,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат_Ступакова (1).pdf181,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.